navi_icon

17.02.2016

Viestintätoimisto Manifesto PING Helsinki 2016 -tapahtuman partneriksi

-- PING-tapahtuma (pingkuva.jpeg)

Miten sisältömarkkinointia mitataan? Millä pelisäännöillä pelataan? Paljonko sisältöyhteistyö maksaa? Mitkä ovat keskeiset kanavat ja kerronnan muodot? Manifesto haluaa mennä sisältömarkkinoinnissa sinne, minne moni muu vastaa suunnittelee menevänsä ja on siksi PING Helsinki -tapahtuman partneri toukokuussa 2016.

PING Helsinki hosted by Långvik kokoaa suomalaiset sisällöntuottajat, bloggaajat, vloggaajat, instaajat, snäppääjät, sekä heidän kanssaan toimivat yritykset päivän ajaksi saman katon alle sisältömarkkinoinnin suurtapahtumaan – elämään sosiaalista mediaa livenä. Päivän aikana pureudutaan sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median uusimpiin tuuliin käytännönläheisten workshoppien ja inspiroivien puheenvuorojen kautta. Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty tapahtuma tavoitti 3 miljoonaa seuraajaa, tänä vuonna tavoitteena on kolminkertaistaa luku.

Manifesto aikoo löytää Långvikissa 13.5. järjestettävässä tapahtumassa vastaukset sisältömarkkinoinnin kuumimpiin kysymyksiin! Seuraa Manifeston somea kevään aikana ja kuulet PING:istä lisää.

http://www.pinghelsinki.fi/

Tagit: Tapahtumat, Ajankohtaista, Vaikuttajaviestintä, Yhteiskuntasuhteet