navi_icon

20.10.2017

Jonna Varhama Manifeston partneriksi

-- Jonna-nimitys (jonnavarhama_960x380px.jpg)

Jonna Varhama on kutsuttu viestintätoimisto Manifeston partneriksi. Varhama on ollut Manifeston palveluksessa seitsemän vuoden ajan vastaten asiakkuusjohtajana toimiston markkinointiviestinnän palveluiden myynnistä ja kehityksestä sekä b2c-sektorin asiakkuuksista. 

”Jonna on jo usean vuoden ajan ollut Manifeston kantavia voimia ja tärkeässä roolissa b2c-sektorin liiketoimintamme kasvussa. Jonnan johdolla b2c-tiimimme on saanut runsaasti uusia asiakkuuksia ja ollut voittoisa myös markkinointialan kilpailuissa. Manifesto tähtää kasvuun ja kasvu syntyy konsulttitoimialalle osaavien ja työhönsä intohimoisesti suhtautuvien ihmisten kautta. Siksi Jonnan nimitys on tärkeä osa strategiaamme,” sanoo Manifeston toimitusjohtaja ja partneri Harri Kammonen.

”Manifestossa arvostan erityisesti yrityksen avointa kulttuuria ja johdon luottamusta työntekijöihin. Se näkyy paitsi yrityksen menestyksessä ja asiakastyytyväisyydessä myös henkilöstön pitkissä työurissa Manifestossa. Saamme tehdä vaihtelevaa ja haastavaa työtä sekä kotimaisten että kansainvälisten johtavien brändien kanssa ja kehittää heidän liiketoimintaa viestinnän keinoin. Partneruus on minulle luonteva tapa jatkaa Manifeston palveluksessa entistä suuremmalla intohimolla”, sanoo Varhama. 

Varhamalla on yli 20 vuoden ura viestinnän parissa. Ennen Manifestoa Varhama oli viestintätoimisto JKL:n (nyk. MS&L Helsinki) palveluksessa. Hän on myös toiminut viestinnän asiantuntijatehtävissä Aktiassa ja UPM-Kymmenessä. 

Varhama tiimeineen pokkasi yhdessä Bob the Robotin kanssa Campaign of the Year -palkinnon arvostetussa Digital Communication Awards -kilpailussa #IAMTOMOFFINLAND-kampanjalla Berliinissä syyskuussa.

Vuosi 2017 on Manifestolle uudistusten ja kehityksen vuosi. Henkilöstön vahvistamisen ja palveluiden kehittämisen lisäksi Manifesto avaa ensimmäisen showroominsa lokakuun lopussa.

”Muutamme uusiin toimitiloihin Kampin Autotaloon. Uudet tilat mahdollistavat showroomimme avaamisen ja siten palvelujemme laajentamisen b2c-asiakkaille. Uudet toimitilat soveltuvat erinomaisesti myös esimerkiksi tilaisuuksien ja koulutuksien järjestämiseen”, sanoo Kammonen.

Manifesto tarjoaa yritysviestinnän, markkinointiviestinnän ja vaikuttajaviestinnän palveluita. Manifeston asiakkaita ovat mm. Amazon Web Services, Byggmax, Facebook, Fazer, Finnkino, HUS, LVM, Paulig, Solita, Sony ja Unity Technologies. Manifesto on perustettu vuonna 2000 ja sen palveluksessa on 15 viestinnän ja vaikuttamisen ammattilaista. Yhtiön myyntikatearvio tälle vuodelle on noin 1,1 miljoonaa euroa. 
 

 

Tagit: Manifesto, Ajankohtaista, PR, Viestintä