navi_icon

24.05.2018

Manifesto Showroomin pressipäivä avasi kesän

-- Pressipäivä_kevät2018 (ManifestoShowroom_pressipäivä_kuva10_960px.jpg)

Manifesto Showroomin kesän pressipäivä järjestettiin 24. toukokuuta. Tilaisuudessa medialle ja somevaikuttajille tarjottiin monipuolinen kattaus keittiö- ja sisustustuotteiden, kosmetiikan, ruoan ja pienelektroniikan uutuustuotteista. 

Mukana pressipäivässä oli 22 brändiä, muun muassa Top Sport, Eva Solo, Dole, Natura Siberica, Swiss Diamond, Batiste, Ekberg, Sannan Ruokakassi, Finnkino, Sony sekä Epson.

– Olen asiakkaan ominaisuudessa erittäin tyytyväinen Manifesto Showroomin starttiin ja yhteistyöhömme. Pressipäivän ansiosta saimme viestittyä brändeistämme tärkeille lifestyle-toimittajille ja -bloggaajille huolellisesti ja kustannustehokkaasti, ja saimme monta hyvää uutta kontaktia ja yhteistyöehdotuksia. Olemme olleet positiivisesti yllättyneitä siitä, kuinka paljon näkyvyyttä olemme saaneet showroom-esilläolon myötä, Eva Soloa ja Swiss Diamondia maahantuovan Mastermark Brandsin Brand Manager Kristiina Puumalainen kertoo. 

– Pressipäivätilaisuutemme oli menestys ja asiakkaamme saivat sen avulla kymmeniä uusia media- ja somevaikuttajakontakteja. Uusi showroomimme Kampin Autotalon ylimmässä kerroksessa on saanut erinomaisen alun ja hyvää palautetta sekä asiakkailta että median edustajilta. Showroomin avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vaikuttajakontaktien lisäksi erinomaiset tilat tilaisuuksien järjestämiseen, Manifeston showroom manager Markus Hilden sanoo.

Manifesto Showroomin seuraava pressipäivä järjestetään marraskuussa. Showroom on kävijöille auki arkisin klo 9–15 tai sopimuksen mukaan.

Tagit: Tapahtumat, Ajankohtaista